July 1, 2008

Homesickness

Sirvisin Perekoogi kokaraamatut ja seal oli pilt rukkililledest. Hinge loi korraks kinni, nii valus oli. Hiljem tegi saslokki ja sasloki lohn, unikaalne, vahemalt siin kandis, toi koduigatsuse taas. See aasta ma ilmselt koju jalle ei saa, ehk saab jargmisega. Kodus, Eestis, kaijes ilmneb minu pahal alati siuke spetsiifiline sundroom - ma tahan absoluutselt koike kaasa tuua. Uks esimesi kordi G-ga kaijes ostsin kokku siukse umbse hulga mustsostra ja vaarika moosi ning hiljem olin hadas nende pakkimisega kohvritesse. G vaatab ja margib et kuule USAs on ka moosi. Esimest korda poes olles tahan osta koike mida naen: seepi, saunavihta, tordipulbrit, sinepit, muusikat (olen kogunud nonnaviisi endale mitmeid 2QuickStarti CDsid mida kunagi ei kuula ja mitmeid setmeid eesti videosid) jne jne jne. Teatasin pisarsilmil et ei ole sama ja jatku mind rahule ja nuudseks on G alla andnud, eriti kui kuskilt kulapoest ostsin 6 dusigeeli ja koik USAsse tassisin. Koik ajakirjad tassin kaasa, veel lennujaamas enne ara minekut vaatan ahne pilguga mida veel kaasa tommata. Ja tihtipeale naen siukest und kus ma olen kuskil lennujaamas ja jarsku naen R-Kioskit ja siis jooksen ostma. Huvitav kas Freud utles et olen materiaalne voi lihtsalt igatsen kodu?
Voi konnin kodus ringi ootusarevalt ja teen sada pilti. Voi teen vanalinnale ringe peale et ohhhh, ma olen kodus, kas koigil on seetottu hirmeriline olla.

Enne kui Gle jah sona antud sai meie kodu verandal, panin ta lubama et tuleme mingi aeg tagasi Eestisse elama, kas voi paariks aastakski. Ei kujuta ette et lapsed raagiks Eesti keelt aktsendiga voi et ei teaks me ajalugu voi kirjandust. Kuigi G on alati oelnud et meie lapsed saaavad me molema tausta ja ajalugu teadma. Kuidagi kurb moelda et voib olla nad jaavad USAsse elama, saavad siin lapsed ja need utlevad et Oh yes, Estonia, my grandmother was Estonian. No, I've never been but I hear it's a wonderful country. :(

Lastest raakides, leidsin Ebay-st inglise keelse antiik raamatu Estonian Fairy Tales, kokkupandud teise maailmasoja ajal siia pogenenud eestlaste poolt. Joonistused on nii ilusad ja mitmeid lugusid pole isegi kuulnud. Nii ponev, nii ponev.

5 comments:

  1. seda raamatut näeks isegi, aga sul on tõesti koduigatsus, mul üspäev oli idee, et saadaks sulle kasvõi ühe kalevi shokolaadi ;) usun, et sa tunned nii, näiteks ma ise olen ju poolenesti leedukas ja natuke kurb, et ei oska oma isa keelt...plaanin ka , et võtaks kätte ja õpiks ise ära ja sõidaks sugulastele külla :) kuigi see vist ei õnnestu, kui kunagi sinna saan külla siis suhteln ikka ainult vene või inglise keeles :(

    ReplyDelete
  2. Meenus selle lugemise peale, et viimati kodus käies sai tagasi tuldud nii, et ühes kohvris oli meil Jo-Peiga kahe peale 23 kilo BBQ jaoks sajas erinevas marinaadis kana-ja sea-ja muud liha... (Selle lihaga sai hiiglama suur aiapidu ära korraldet.) Mõistan su kirge kodus ostelda!

    ReplyDelete
  3. Ma ei ole võõrsil elanud aga kui oleme reisilt tagasi tulnud siis küll alati on super hea meel nigu eestimaa pinnal olla ja süüa jälle musta leiba jne. Seega ma usun, et kui elaks mujal ja käiks Eestis külas siis ka rabaks kõike kokku :P (küll vist mitte dushigeele :)) a toitu küll!
    Hmm sa siis ikka mõtled lastele!

    ReplyDelete
  4. Ikka motlen. Ainult tegudeni pole veel joudnud. :)

    ReplyDelete
  5. The actual plan is not only in weight loss but your body in 90 days or just want to mix up your fitness routine, the first step is to order the p90x order
    of exercises system.

    My page %anchor_text%

    ReplyDelete